back to top →

Συχνές ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;
Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα, ώστε να τα βρίσκετε εύκολα & γρήγορα. Απλά προσθέστε τα στην Wishlist! Για να προσθέσετε ένα προϊόν στη Wishlist κάντε κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο
Πώς μπορώ να αναζητήσω βρω ένα προϊόν;
(α) Μέσω πλοήγησης από το κεντρικό MENU του eshop azera.gr
Επιλέγετε την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σας ενδιαφέρει. Στη συνέχεια, μπορείτε να πλοηγηθείτε στις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσετε σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, κάνετε κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει, ώστε να δείτε περισσότερες πληροφορίες.
(β) Μέσω αναζήτησης Εισάγετε έναν όρο αναζήτησης στο πεδίο αναζήτησης που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας. Έχετε τη δυνατότητα να ψάξετε οποιονδήποτε όρο, όπως brand, όνομα προϊόντος, κωδικός προϊόντος, κατηγορία προϊόντος κ.λπ.. Εμείς θα φροντίσουμε ώστε τα αποτελέσματα να ταιριάζουν στο όρο που έχετε αναζητήσει.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Αν κατά την αναζήτησή σας δεν έχετε βρει το προϊόν που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 211 4209655 ή να μας στείλετε e-mail στη διεύθυνση [email protected]
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και προσφορές που υπάρχουν στο azera.gr;
Για να είστε από τους πρώτους που μαθαίνουν τα νέα μας και να ενημερώνεστε για εκπτώσεις και προσφορές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter του azera.gr καταχωρώντας το e-mail σας στην φόρμα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας.
Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter;
Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Μπορείτε να ανοίξετε ένα οποιοδήποτε "Newsletter" μας και να πατήσετε στο σχετικό link  τέλος του μηνύματος ή να μας ενημερώσετε με ένα email στο
Το προϊόν που παρέλαβα δεν έχει ακριβώς την ίδια απόχρωση με αυτό που έβλεπα στην οθόνη μου. Γιατί;
Οθόνη από οθόνη διαφέρει και η ανάλυση της κάθε συσκευής μπορεί να αλλοιώσει ελαφρώς την απόχρωση του προϊόντος. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα προϊόντα στο eshop του azera.gr έχουν δοθεί από τις εταιρείες με σκοπό να αποδώσουν όσο πιο πιστά γίνεται τις πραγματικές αποχρώσεις.
Όταν ένα προϊόν προορίζεται για δώρο, υπάρχει δυνατότητα αλλαγής;
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν διατίθεται κάρτα αλλαγής, ωστόσο οι αλλαγές πραγματοποιούνται με το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στο δέμα που θα παραλάβετε. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία επιστροφών στην αντίστοιχη ενότητα Πολιτική Επιστροφών.
Θα ήθελα να μάθω πληροφορίες για χρήση ή καταλληλόλητα κάποιου προϊόντος.
Η αισθητικός της εταιρίας είναι η αρμόδια για να σας δώσει όλες τις συμβουλές ομορφιάς που ταιριάζουν σε εσάς.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 211 4209655 ή μπορείτε να μας στείλετε e-mail στην διεύθυνση [email protected]. Θα λάβετε απάντηση εντός 3 εργάσιμων ημερών.

Λογαριασμός

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο azera.gr;
• Επιλέγετε το πεδίο ΣΥΝΔΕΣΗ / ΕΓΓΡΑΦΗ που βρίσκεται πάνω δεξιά στην αρχική σελίδα.
• Επιλέγετε το πεδίο ΕΓΓΡΑΦΗ και οδηγείστε στην ενότητα "Δημιουργία Λογαριασμού".
• Συμπληρώνετε τα Στοιχεία Εισόδου σας & τα Προσωπικά σας Στοιχεία.
• Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλικ στο πεδίο ΕΓΓΡΑΦΗ. Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

• Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
• Ο κωδικός πρόσβασης, τον οποίο επιλέγετε εσείς, θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (8) χαρακτήρες, αριθμούς ή γράμματα.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό;
Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας.
Απλά κάνετε είσοδο στο azera.gr με το e-mail & τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας και μεταβαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού σας όπου μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε όλα τα στοιχεία σας.
Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
Οι πληροφορίες που παρέχει ο χρήστης αναφορικά με προσωπικά του δεδομένα η της παραγγελίας του,  θεωρούνται εμπιστευτικά και απόρρητα. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Τί γίνεται αν έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής μου;
Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας και να βάλετε καινούργιο! Θα μπείτε στην κατηγορία ο λογαριασμός μου, θα επιλέξετε αλλαγή κωδικού και αφού συμπληρώσετε το email με το οποίο έχετε ανοίξει λογαριασμό εμείς θα σας αποστείλουμε έναν σύνδεσμο. Θα πατήσετε επάνω στον σύνδεσμο και το σύστημα θα σας ζητήσει να αλλάξετε τον κωδικό σας!
 
Εάν δεν λάβετε email παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα του e-shop στο +30 211 4209655.
Θέλω να ακυρώσω τον λογαριασμό μου
Εάν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να ακυρώσετε τον λογαριασμό σας, στείλτε μας ένα email στο [email protected]
Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Όχι, δε χρειάζεται να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο azera.gr
 
Επιλέγοντας «guest checkout» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα γράφετε σε κάθε παραγγελία σας.

Δωροεπιταγές

Πώς μπορώ να αγοράσω δωροεπιταγή ;
Συμπληρώστε τη φόρμα που βρίσκεται ΕΔΩ με τα απαραίτητα στοιχεία και πατώντας το κουμπί Αγορά η δωροεπιταγή θα προστεθεί στο καλάθι σας.
Με τι τρόπους μπορώ να πληρώσω για την αγορά της δωροεπιταγής;
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής για αγορά δωροεπιταγής είναι με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Μπορώ να επεξεργαστώ τη δωροεπιταγή αφού έχει προστεθεί στο καλάθι;
Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα επεξεργασίας/αλλαγής της δωροεπιταγής αφού προστεθεί στο καλάθι. Θα πρέπει να την αφαιρέσετε από το καλάθι σας και να συμπληρώσετε ξανά την φόρμα.
Μπορώ να εξαργυρώσω τη δωροεπιταγή τμηματικά;
Η δωροεπιταγή δεν εξαργυρώνεται τμηματικά. Η αξία των αγορών σας θα πρέπει να είναι ίση ή μεγαλύτερη από την αξία της δωροεπιταγής.
Για πόσο καιρό είναι έγκυρη η δωροεπιταγή;
Η δωροεπιταγή μπορεί να εξαργυρωθεί εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς.
Μπορώ να ακυρώσω τη δωροεπιταγή που αγόρασα;
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε τη δωροεπιταγή σας, μπορείτε να επικοινωνήστε στο +30 211 4209655 ή να μας στείλετε e-mail στην διεύθυνση [email protected] 
Πώς μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που αγόρασα εξαργυρώνοντας τη δωροεπιταγή μου;
Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής προϊόντων που έχουν αγοραστεί με δωροεπιταγή. Υπάρχει μόνο η δυνατότητα αντικατάστασης.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!